زیتون

صابون زیتون و فواید آن

صابون زیتون، صابونی است که از روغن زیتون و مواد مفید دیگر ساخته می شود. در تولید صابون زیتون، از برگ بو و کربنات سدیم نیز استفاده می شود.

سابقه استفاده از صابون زیتون به 5 هزار سال پیش بر می گردد. اولین بار در ایران، مردمان رودبار صابون زیتون را تولید کرده اند. صابون زیتون، خواص بی شماری برای پوست و موی شما دارد. این صابون، تقویت کننده عالی موی سر است و برای رفع ریزش مو استفاده می شود.

بهترین و مرغوب ترین صابون زیتون را می توانید در رودبار پیدا کنید. صابون زیتون رودبار با روغن زیتون باکیفیت و طبیعی درست می شود و تاثیر مستقیمی روی زیبایی و شادابی پوست و موی شما می گذارد.

صابون زیتون به قدری پرفایده است که جایگزین خوبی برای صابونها و شامپوهای شیمیایی تلقی می شود. صابون زیتون از مواد کاملا طبیعی درست می شود و به همین دلیل است که هیچ عوارضی برای سلامتی شما نخواهد داشت.

خواص صابون زیتون رودبار برای موی سر

صابون زیتون باعث لطافت و شادابی پوست و موی شما می شود. صابون زیتون، ضدشوره است و به همین دلیل می تواند ساقه های موی شما را تمیز کند و مواد مغذی موردنیاز را به پوست سر و ریشه های موی شما برساند.

این صابون، حاوی مقدار زیادی ویتامین E، فسفر، منیزیم، آهن، مس، گوگرد، پتاسیم، کلسیم و گوگرد است و به همین دلیل، شوینده ای قوی و مفید برای پوست و موی شما به شمار می رود.

اگر صابون زیتون را برای شستشوی موهای خود استفاده کنید، خواهید دید که پوست سر شما نرم می شود. این صابون طبیعی، موهای شما را به خوبی تغذیه می کند.

اگر آن را برای شستشوی پوست دست و صورت خود استفاده کنید، مشاهده می کنید که پوست دست و صورت شما لطیف و تمیز می شود. به دلیل مواد معدنی و ویتامین های موجود در این صابون، بعد از استفاده از آن با خشکی، حساسیت و پوسته پوسته شدن پوست سر و صورت خود مواجه نخواهید شد.

این صابون، چربی پوست شما را حفظ می کند؛ زیرا مقدار زیادی روغنهای محافظت کننده و تقویت کننده دارد و همچنین باعث حذف باکتری های پوست و موی شما نیز می شود.

صابون زیتون را می توانید برای نظافت و تمیزی تمام بدن و موهای خود استفاده کنید. در صورت استفاده از صابون زیتون، جوشها و آکنه های شما از بین می رود و پوستی تمیز و بدون جوش خواهید داشت.

اگر می خواهید حساسیت ها و خارش های پوستی خود را از بین ببرید، از صابون زیتون استفاده کنید و از فواید بی نظیر صابون زیتون لذت ببرید.

شما می توانید از صابون زیتون برای حیوان خانگی خود استفاده کنید و با این کار، میکروبها و کثیفی های موجود در بدن و موهای حیوان خانگی خود را از بین ببرید.

اگر دقت کنید، مشاهده می کنید که متخصصان طب سنتی، استفاده از صابون زیتون را به افراد بسیار توصیه می کنند. برای خرید این محصول فوق العاده مفید، باید به دنبال صابون زیتون طبیعی باشید که از روغن زیتون طبیعی و عالی درست شده باشد.

خواص صابون زیتون رودبار برای پوست صورت

صابون زیتون، سرشار از آنتی اکسیدان است و به همین دلیل، از سلولهای پوست شما در برابر نور خورشید و خطرات محیطی محافظت می کند. با استفاده مکرر از صابون زیتون، مشاهده می کنید که پوست شما جوان می ماند و چین و چروکهای پوست شما ناپدید می شود.

این صابون طبیعی، میکروبها و باکتری های پوست صورت شما را از بین می برد؛ اما کلاژن و الاستین پوست شما را حفظ می کند. کلاژن و الاستین، دو گزینه عالی برای جوان ماندن پوست صورت و شادابی آن هستند.

اگر پوست شما خشک و حساس است و با مشکلات پوستی مانند پوسته پوسته شدن، جوش و آکنه، اگزما و… درگیر هستید، می توانید با استفاده از این صابون طبیعی و عالی، مشکلات پوستی خود را درمان کنید.

فواید صابون زیتون برای موی چرب
بهترین گزینه برای شستشو و تقویت موهای چرب، صابون زیتون است؛ زیرا این صابون باعث نرم شدن و تقویت موهای شما می شود و شوره سر و خشکی پوست سر را درمان می کند. اگر موهای شما از نوع موهای چرب است، با استفاده از صابون زیتون می توانید باکتری ها و چربی های اضافی موها و پوست سر خود را از بین ببرید و موهایی تمیز و سالم داشته باشید.

اگر موهای شما خشک و شکننده است، حتما صابون زیتون را امتحان کنید و از خاصیت نرم کنندگی این صابون طبیعی استفاده کنید. صابون زیتون برای تمام موهای بدن از جمله موهای مژه و ابرو نیز مفید است و باعث تقویت آنها نیز می شود.

اگر می خواهید از فواید بی نظیر صابون زیتون بهره مند شوید، باید به دنبال صابون زیتون رودبار باشید و با خریداری این محصول عالی، پوست و مویی سالم داشته باشید.

چگونه باید از صابون زیتون استفاده کنید؟

ابتدا صابون زیتون را به مدت 1 دقیقه روی پوست بدن و صورت خود بمالید و سپس بدن خود را با آب تمیز، شستشو دهید. همچنین می توانید صابون زیتون را به مدت 2 تا 3 دقیقه به موهای خود ماساژ دهید و بعد آبکشی کنید. اگر می خواهید نتایج استفاده از صابون زیتون برای صورت و موها را مشاهده کنید، به صورت مداوم از این صابون گیاهی استفاده کنید. بعد از شستشوی صورت و موها با این صابون، می توانید از روغن زیتون یا کرم زیتون برای پوست صورت و کف سر خود استفاده کنید و میزان سلامتی و نرمی بدن و موها را افزایش دهید.

فواید و ویژگی های صابون زیتون رودبار

صابون زیتون، جلا دهنده موهای شما است.
این صابون گیاهی، رایحه ای دلپذیر دارد.
صابون زیتون رودبار با کیفیت عالی تولید می شود.
شستشو و آبکشی با این صابون راحت است.
افراد مختلف با انواع پوستها می توانند از صابون زیتون استفاده کنند.
صابون زیتون رودبار صددرصد طبیعی است و به صورت تضمینی فروخته می شود.
صابون زیتون سرشار از ویتامین E است که برای سالم ماندن موها و پوست بدن بسیار مفید است.
صابون زیتون را می توان با انواع شامپوهای بازاری و صنعتی جایگزین کرد.
این صابون گیاهی، کاملا طبیعی است و هیچ عوارضی ندارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *