آیا برای خرید از فروشگاه آریا باید در سایت عضو باشم؟

خیر، شما می توانید بدون ثبت نام در فروشگاه زیتون آریا، خرید خودتان را انجام دهید و اگر تمایل داشتید گزینه فعال سازی ایجاد حساب کاربری را در هنگام خرید بزنید تا حساب کاربری برایتان فعال شود. مزیت داشتن حساب کاربری: الف: پیگیری ثبت سفارش خرید ب: ثبت تاریخچه خرید در قسمت حساب کاربری ج: عدم وارد کردن اطلاعات مشتریان برای هر خرید (آدرس، شماره تماس و…)

چگونه در سایت آریا الیو ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در سایت آریا اُلیو شما می توانید از قسمت بالای سایت روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده و پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور وارد بخش حساب کاربری خود شده و به راحتی خرید خود را ادامه دهید.

آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می توانید در هر زمان پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش حساب کاربری، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

رمز عبور خود را فراموش کرده ام، باید چکار کنم؟

در قسمت ورود به بخش حساب کاربری گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا با اینکه برای تغییر رمز عبور حساب کاربری خود اقدام نمودم، ولی لینک مربوطه برایم ایمیل نشده؟

گاهی اوقات بویژه ایمیل‌های ارسال شده به gmail در بخش spam ذخیره می‌شود. لطفا این بخش را چک نمایید. در صورت عدم ارسال مجدداً درخواست تغییر رمز نمایید.

روش ثبت کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت آریا اُلیو ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.

چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی گزینه «ورود» کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

مزیت خرید اینترنتی به حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

آیا خرید از این سایت امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی زیتون آریا، از ساعت 9 تا 00:00 پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما به وجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد. (09112393494) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در چه ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان زیتون آریا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی آریا اُلیو تماس بگیرید. (34625821-013) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

آیا برای اطمینان از ثبت سفارش، لازم است که با آریا الیو تماس بگیرم؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف زیتون آریا برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت آریا اُلیو با شما تماس خواهند گرفت.

زمان اعلام شده از طریق پیامک برای تحویل کالا برای من مناسب نیست. راهکار لازم چیست؟

کافیست از قسمت تماس با ما با واحد پشتیبانی زیتون آریا تماس بگیرید.چنانچه این امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت.

آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

بله؛ اما هدف آریا اُلیو این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

در صورت مغایرت کالای ارسالی با سفارش می توانم سفارش را مرجوع کنم؟

بله، درصورت باز نشدن بسته بندی کالا می توانید کالا را به نماینده فروشگاه ارجاع دهید.

در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرد؟

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت آریا الیو دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی آریا اُلیو اطلاع دهید. بدیهی است بازاراتو خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

اگر پرداخت صورتم مغایرت داشت به چه صورت اصلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی زیتون آریا پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.

معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم میرسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

هنوز پاسخ سوال خودتان را پیدا نکردید؟

اگر پاسخ سوال خودتان را در دسته های بالا پیدا نکردید لطفا با ما تماس بگیرید! آدرس ایمیل: support@ariaolive.ir تلفن تماس: 34625821-013

در صورتیکه در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، باید چکار کرد؟

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و ترجیحا سامانه پشتیبانی موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.