از نظر حقوقی، در معاملات سایت آریا اُلیو، فروشگاه زیتون آریا به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت آریا اُلیو درج نموده است.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه فروشگاه زیتون آریا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
در صورتی که فروشگاه زیتون آریا به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
برخی از کالاهای این گروه به دلیل رعایت مسائل بهداشتی امکان بازگشت ندارند. امکان بازگشت کالاهای این سايت در صورتی وجود دارد که مشخصات کالای دریافت شده با آنچه در وب سایت آریا اُلیو نشان داده شده متفاوت باشد، تاریخ گذشته باشد و یا دارای هر گونه نقص و یا عیب فنی باشد که در این صورت بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.
کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت آریا اُلیو را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالی کالاهای موجود در سايت آریا اُلیو، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه زیتون آریا محفوظ است و مشتری با ورود به سايت آریا اُلیو می پذيرد از اين امر آگاهی داشته و در اين خصوص ادعايی نخواهد داشت.

کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتی که اين موارد به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، آریا اُلیو جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکميلی و بيشتری درخواست کند. همچنين، مشتريان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگری را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد.